In 1 avond maken we tijdens deze kennissessie concreet wie jouw klanten zijn en hoe je deze via social media kunt bereiken. Met de juiste boodschap (tekst, beeld en video) via het juiste social media kanaal. We geven veel tips, do’s en don’ts in een duidelijk stappenplan.
We kijken naar jouw ideale klant, zijn probleem en jouw oplossing. Daarna focussen we op de inzet van social media, daar waar jouw klant actief is.

Heb je behoefte aan meer structuur en overzicht in je werk of privé? Wil je rust in je hoofd? Misschien heb je al diverse (digitale) tools geprobeerd, maar niets werkte echt lekker. Dan is de workshop Bullet Journal iets voor jou!

Een Bullet Journal is een systeem om alle informatie die je binnenkrijgt op te slaan en te verwerken. Het is een agenda, takenlijstje, geheugensteuntje en meer.

De publieke opinie wordt bepaald door social media. Wat zeggen anderen over jou en je bedrijf? Wat kun je daaruit leren en hoe ga je daar mee om? Hoe gebruik je online media om jouw klanten te binden, zodat ze bij jou gaan kopen?

Belangrijk is dat je weet wie je klant is, wat hij of zij zoekt en waar hij zijn informatie vandaan haalt. Pas daarna ga je nadenken over hoe je deze klant benadert. Welke stappen en keuzes je daarin kunt maken, gaan we dit najaar bespreken in de workshopserie 'Hoe krijg ik de klant, mijn webstie en social media op een rij'.

In 3 workshops nemen we je mee zodat je je klant optimaal kunt bereiken, zodat hij bij JOU gaat kopen. (De workshops kunnen ook los van elkaar gevolgd worden.)