Communicatiehuis de Liemers

Klanten gaan ALTIJD voor!

donderdag, 30 maart 2017 Geschreven door 

Ik kan je geruststellen. Je bent niet de enige. In de waan van de dag blijft het vaak bij nadenken over de toekomst van je bedrijf, zonder hierover concrete plannen te maken en ze uit te voeren. Ik daag je uit om hiervoor tijd vrij te maken op 4 april tijdens de B2B de Liemers. Het kost je maar een half uur. Ik ga je helpen. Want uiteindelijk wil jij ook klanten waar je een goede boterham aan kunt verdienen. En wil je ook dat klanten jou kiezen vanwege je meerwaarde.

HOE BEREIK JE JOUW IDEALE KLANT?

Kom op 4 april naar de B2B De Liemers. Om 15.00 uur geef ik je in 30 minuten 5 tips hoe je je klanten beter leert kennen. Hoe ze jou leuk gaan vinden en het allerbelangrijkste dat ze je gaan vertrouwen. Zodat ze bij jou gaan kopen, én, minstens zo belangrijk, jouw ambassadeur worden.

OMDENKEN

‘Klanten gaan altijd voor’ is natuurlijk een waarheid als een koe. Zeker als in de dagelijkse praktijk je daardoor niet aan organisatorische zaken, zoals marketing en communicatie, toekomt. Draai het eens om. Wat gebeurt er als je je klant écht centraal stelt in je organisatie. Niet als tijdvreter, maar dat je je klant echt leert kennen. Je weet wat het probleem is van je klant is én jij hebt dé oplossing. Dan FOCUS je op de klant! Het is een kwestie van de juiste klemtoon, maar wel met een heel ander resultaat! 

Kom op 4 april naar de B2B De Liemers bij Makro Kerstpakketten in Duiven. Om 15.00 uur geef ik je 5 tips om de focus te krijgen op jouw klant! Schrijf je hier in! Er kunnen zich slechts 30 ondernemers aanmelden. 

Lees 7187 keer
Paula van Remmen

Crossmediale communicatie 
Lees mijn blog

06 - 51 80 60 19
dvvr@communicatiehuisdeliemers.nl 

Laat een reactie achter